talambar

بنام خدا امروز سه شنبه اتفاقی غیر منتظره فرصتی را برایم فراهم کرد تا به دامن طبیعت پناه ببرم. هر چند قبلش فراخوان دادم ولی کسی همراهم نیامد و در نتیجه به تنهایی به جنگل های اطراف ناهارخوران رفتم. ابتدا تپه نوالشهدا و سپس به سمت چشمه معین، فرقون، گرگان نما، چشمه مهتاب، خرچنگ، ریگ چشمه و نهایتا هم تپ talambar...
ما را در سایت talambar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 347 تاريخ : دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 12:26

بنام خدا امروز جمعه بدلیل بارندگی تصمیم گرفتیم مسیری کوتاه تا پونه سرا برویم و تعدادمان هم بیشتر از سه نفر نشد. ولی در طول مسیر حرکت بنا شد تا سردانسر سریع برویم و زود هم برگردیم یعنی حداقل توقف را داشته باشیم. بنابراین با ماشین تا جایی که میشد رفتیم. هوا کاملا ابری بود و کمی هم دانه های برف می زد talambar...

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 106 تاريخ : دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 12:26

بنام خدا یکی از روزهای خدا در کنار دوستان رفتیم مسیری که بارها و بارها رفته بودیم و هیچکدام از آن ها برایم تکراری نبود و این بار هم اینچنین بود. روزی خوش و خرم را در کنار دوستان سپری کردیم. جای همه دوستان بخصوص دکتر که در سفر هند هستند خالی ....... الهی همه مسافران را به خانوده ایشان در این آخر سال talambar...
ما را در سایت talambar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 109 تاريخ : دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 12:26

به نام خالق زیبایی ها امروز سه شنبه هفته دوم عید سال 96 به اتفاق تعدادی از دوستان به سمت جنگل های اطراف ناهار خوران رفتیم. طبیعت بسرعت در حال تغییر بود و همه جا سر سبز و پر از گل های رنگارنگ؛ در این فضای زیبا صدای پرندگان زیبایی را دوچندان کرده بود. جای همه دوستان خالی در ادامه مسیر به سمت خوش دره ر talambar...

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 111 تاريخ : دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 12:26

در سری دوم تعطیلات ایام عید به اتفاق تعدادی از دوستان در هوایی ابری همراه با باد و باران به آببندان محمد آباد و توشن رفتیم. روز خوبی بود . با توجه به موقعیت جغراافیایی و نزدیکی به شهر این آببندان ها می تواند یکی از اماکن تفریحی برای اهالی شهرستان گرگان و حتی شهراهای مجاور باشند. ضمن اینکه آببندان م talambar...
ما را در سایت talambar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 104 تاريخ : دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 12:26

در یک روز گرم بهاری تنهایی عزم سردانسر نمودم . از مسیر ناهارخوران ساعت 8 صبح حرکتم آغاز شد. تنها بودم ولی مسیر شلوغی بود طوری که در طول مسیر رفت و برگشت هیچگاه احساس تنهایی نکردم. روز بسیار خوبی بود. جای دوستان خالی + نوشته شده توسط حبیب اله طاشی در پنجشنبه بیست و چهارم فروردین ۱۳۹۶ و ساعت talambar...

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 110 تاريخ : دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 12:26

امروز روز ولادت حضرت علی روز فوق العاده ایی برای من و دستان همراه بود. حرکتمان از آبشار اول روستای زیارت آغاز شد و سپس به آبشار دوم رفتیم. پس از کمی توقف به سمت غار که به غار نیایش معروف است رفتیم. غار چندان عمیقی نیست ولی برای رفتن تا انتهای آن نیاز به روشنایی دارد. دهنه ورودی آن از نظر عرض و ارتف talambar...
ما را در سایت talambar دنبال می کنید

امروز جمعه بار دیگر به پیشنهاد دوستان بر آن شدیم مجددا به سمت غار نیایش حرکت کنیم. روز بسیار زیبایی بود. هوا کاملا آفتابی و در بعضی از مواقع مه آلود بود.  عکس ها: آبشار زیارت دور نمایی از صندوق پشت دور نمایی از روستای زیارت گل درخت گلابی وحشی یا به زبان محلی تل کا (telleka) گل زیبا لاله واژگو talambar...

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 98 تاريخ : دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 12:26

بنام خدا این بار با سه نفر رفتیم سردانسر ، هوا قسمت پایین کمی باران و بالاتر مه  ولی در ادامه مسیر صاف بود. روز خوبی بود. هوا عالی و طبیعت زیبا ، مسیر برگشت از سمت چکل آمدیم . کمی از مسیر منحرف شدیم ولی نهایتا مسیر را یافتیم و به سلامت به پایین رسیدیم. گیلاس وحشی  پایان + نوشته شده توسط حبی talambar...
ما را در سایت talambar دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 96 تاريخ : دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 12:26

بنام  خدا طبق سنت سنوات قبل امسال هم به سمت دشت جهان نما حرکت کردیم. حرکتمان در یک هوای ابری و مه آلود ولی فوق العاده زیبا از دو راهی آبشار روستای زیارت در صبحی مطبوع و دلپذیر آغاز شد. در طول مسیر از جلوه های کم نظیر طبیعت بهره مند شدیم. دقیقا 20 دقیقه به هفت حرکتمان آغاز شد و ساعت 4 و نیم به دشت ج talambar...

برچسب : نویسنده : barankoha بازدید : 115 تاريخ : دوشنبه 15 خرداد 1396 ساعت: 12:26